Wij plaatsen cookies om onze website optimaal te laten functioneren en prestaties te meten. Door gebruik van deze website geef je akkoord op deze cookies.
prima

campagnes.

Een actiematige reclamecampagne met een opvallende boodschap? Of juist een campagne voor informatieve doeleinden? Crossmediaal, of juist de focus op één communicatie uiting? Wat de uitwerking ook is, een goede campagne trekt de aandacht én heeft effect. 

Deel dit op:

een heldere boodschap

Campagnes kunnen voor diverse communicatie doelen worden ingezet. Denk aan het promoten van (nieuwe) producten of diensten, het informeren van bewoners of het werven van nieuwe medewerkers of klanten. Waar het ook om gaat, een goede campagne heeft een heldere boodschap. Het herhalen van deze boodschap, in zowel online als offline middelen, zorgt voor een doeltreffende campagne.

kom gerust eens langs, dan kunnen we samen kijken wat we voor jouw bedrijf of merk kunnen betekenen.

direct contact

wat kunnen wij voor jou betekenen

Het doel van een campagne is het overbrengen van jouw verhaal aan de doelgroep. WIj helpen je met het zoeken naar de juiste boodschap en het bepalen van de doelgroep. Met als basis een doordachte strategie gaan we brainstormen over de visuele vertaling van de boodschap. Doorvertaald in passende communicatie uitingen wordt de uitstraling van poster tot social media één sterk geheel. Alleen zo krijg je een eenduidige en effectieve campagne. Neem gerust contact op, dan kunnen we samen kijken wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen.

bekijk enkele referenties.

Campagne Pollers Impuls

Informatie campange vervanging pollers

Onderwijsstad Dordrecht Vlag Impuls

Awareness campagne Onderwijsstad Dordrecht

onze aanpak.

impuls start

Wij geloven dat visuele communicatie alleen werkt met een goede strategie. Daarom is dat ons beginpunt. Samen gaan we in gesprek en zoeken we naar het verhaal achter je bedrijf, je merkidentiteit. Onze aanpak hierin: no-nonsense. Geen zweverige sessies, maar heel nuchter met pen en papier. Daarom stellen we scherpe vragen, denken mee en verplaatsen ons in de doelgroep. Alleen zo komen we tot doeltreffende communicatie.

impuls denkt

Hier begint de brainstorm fase. Wat is de vraag? Wie is de doelgroep? Als team gaan we op zoek naar de feiten en beginnen met schetsen. Vormen en kleuren worden op papier gezet. Wanneer het concept staat gaan we opnieuw in overleg met jou. Aan de hand van de vraag beargumenteren we onze keuzes en denken mee in diverse uitingen. Bijna altijd zijn onze opdrachtgevers direct enthousiast en verrast.

impuls ontwerpt

Na het brainstormen en het ontwikkelen van het concept starten we met de uitwerking. Nu gaan we de visuele keuzes concreet maken in de meest uiteenlopende middelen. Of het nu gaat over innovatieve websites of opvallende campagnes, over brandings of animaties; wij verzorgen alle offline en online reclame uitingen.

Deel dit op:

meer weten?
neem contact op!

Impuls Ontwerpt Edwin Bronwasser

© Impuls Publiciteit B.V.  /  privacyverklaring