Alles blijft het mooist als je het goed onderhoudt. Dat geldt niet alleen voor je tuin, je auto of je relatie, maar ook voor je huisstijl. Een goede branding beweegt mee in de steeds veranderende wereld.
Alles verandert en groeit, ook jouw bedrijf. Door bijvoorbeeld de verkoop van nieuwe producten of het focussen op andere marktsegmenten. Bij deze veranderingen komt de vraag naar voren: is de visuele identiteit van mijn bedrijf of merk nog up-to-date? Bereik ik nog steeds mijn doelgroep? Communiceer ik nog op de juiste manier?
Bij veel bedrijven die groeien zie je dat de visuele uitstraling en branding vaak achterlopen. Zonde, want je huisstijl is hét visitekaartje van je organisatie. En daarbij gaat het vandaag de dag verder dan een mooi logo. Een branding van nu is breder, het gaat over communicatie, uitstraling, kleur en tone of voice.
Een huisstijl van nu beweegt mee. Natuurlijk betekend dit niet dat je altijd mee moet gaan in de nieuwste trends. Integendeel, behoud je identiteit, maar zoek naar de juiste communicatie waarin deze identiteit het beste tot zijn recht komt. En dan kan het zomaar eens zijn dat je oude krantenadvertentie moet worden ingeruild voor een social media campagne.
bekijk onze referentie 'restyle corporate identity Van der Leun'
Kan jouw bedrijfsuitstraling de toekomst aan? Ben je klaar voor de wereld van morgen? Om hierachter te komen moet je terug naar de kern, je bedrijfsidentiteit. Waar staat je bedrijf voor? Wat is de boodschap? Wanneer je dit helder hebt, kun je kijken of je huidige communicatie de digitale wereld aan kan. Kom gerust eens langs, dan kunnen we samen kijken of jouw visuele identiteit nog up-to-date is. En belangrijker nog; waar de verbeteringen liggen.