aanleiding en vraag
Werkgeversvereniging Zorg en Welzijn Zuid-Holland Zuid zet zich in om instroom, doorstroom en behoud van personeel in de zorg- en welzijnssector in de regio te bevorderen, waarbij samenwerking het belangrijkste uitgangspunt is. Met actuele kennis, en in een landelijk speelveld, is de WGV Zorg en Welzijn Zuid-Holland Zuid katalysator voor samenwerking tussen aangesloten zorg- en welzijn organisaties, onderwijsinstellingen en andere relevante partners in de regio. Er werd een nieuw communicatieplan opgesteld voor verbinding met de stakeholders en de profilering van de organisatie in de toekomst. Aan ons de vraag om een nieuwe huisstijl te ontwikkelen die past bij de positionering.
proces en resultaat
Impuls heeft de missie, visie en kernwaarden van Werkgeversvereniging Zorg en Welzijn Zuid-Holland Zuid vertaalt naar een visuele identiteit. We hebben gewerkt aan versterking en verbetering van de uitstraling van de organisatie. Hierbij is de huisstijl volledig vernieuwd en zijn de uitingen eenduidig aangepast. Het resultaat is een visuele identiteit waarin de Werkgeversverening zich profileert als werkgeversvereniging waarbij samenwerking het belangrijkste uitgangspunt is.