aanleiding en vraag
Lash Art Pro is voor elke wimperstylist, want in hun ogen - van welk niveau je ook bent - ben je een artiest. Lash Art Pro wil anders zijn dan de huidige markt, de lat moet hoger. Vanzelfsprekend moest ook de merkpositionering en de branding dit niveau hebben. Aan ons de uitdaging Lash Art Pro exclusief en vernieuwend in de markt te zetten.
proces en resultaat
Het brainstormen begon met mindmappen en schetsen. Wat is Lash Art Pro? Wat willen zij uitstralen? Wie is de doelgroep? Vanuit de inzichten die hieruit voortkwamen is er een visueel concept gemaakt voor de positionering. Het concept heeft - door het gebruik van zwart - een hoge kwalitatieve uitstraling en een artistiek insteek. Dit laatste komt door het gebruik van felle kleuren en unieke foto's.
Natuurlijk verkoopt Lash Art Pro niet één soort wimperextensions. Van classic lashes tot premium volume lashes, het behoort allemaal tot het hoogwaardige assortiment van Lash Art Pro. De wens is om iedere extensie een eigen karakter te geven, maar wel de eenheid te bewaren. Met zwart als basis hebben wij iedere productsoort voorzien van een eigen, unieke en vooral opvallende kleur.
Lash Art Pro is van artiesten en voor artiesten. Iedere stylist is voor Lash Art Pro een artiest. Op basis van dit uitgangspunt is er een merkboodschap ontwikkeld: be an artist. Fotografie en kleurgebruik hebben we naadloos aangesloten op deze boodschap.