Wij plaatsen cookies om onze website optimaal te laten functioneren en prestaties te meten. Door gebruik van deze website geef je akkoord op deze cookies.
prima

websites.

Internet is niet meer weg te denken in het dagelijkse leven. Alles wat we willen weten of waar we behoefte aan hebben zoeken we via Google. Dé reden dus om online goed vindbaar te zijn met je product of dienst. Belangrijker nog is dat wanneer je website gevonden wordt, deze ook precies die uitstraling heeft die past bij je bedrijf en aansluit bij je doelgroep.

maatwerk websites

Wij geloven in maatwerk. Ieder bedrijf of product is uniek, ook jouw organisatie. En dat vraagt om een unieke uitstraling. Natuurlijk moet de techniek achter een website optimaal zijn, maar het gaat bij een website niet alleen over techniek. Het gaat over een mix van uitstraling (user interface) en gebruiksvriendelijkheid (user experience). Dat zijn de speerpunten van een goede website. 

hoe maak je een goede website?

Bij het ontwikkelen van een website is het belangrijk om eerst strategisch na te denken wat je wilt bereiken. Wat is je doel? Wie wil je bereiken? Wat wil je vertellen? Maar ook heel praktisch; wat zijn de wensen en wat moet de website kunnen? In deze fase hoort ook het maken van een stroomschema, een schematisch overzicht van de structuur en de pagina's van de website. Dit alles vormt de basis voor een doordachte website.

Na het vastleggen van het doel, de eisen en de structuur starten we met de ontwerpfase. Hier komen de wensen en de branding samen. Het stroomschema wordt vertaald naar een visuele uitstraling. Na deze ontwerpfase begint de laatste fase, de bouw en realisatie. Daarin worden de ontworpen pagina's omgezet naar een technisch optimaal werkende website die natuurlijk geheel mobielvriendelijk is.

de eis van nu: een mobielvriendelijke website

Eén van de voorwaarde van een goede website is een mobielvriendelijke website weergave, een zogenoemde responsive website. Mobiele gebruikers van websites zijn de afgelopen jaren enorm gestegen. Sterker nog, het zoeken van bedrijfsinformatie of het kopen van kleding gebeurt bijna altijd via de smartphone. Dat maakt een mobielvriendelijke (responsive) website bijna tot een eis. Google gaat daadwerkelijk zover. Wanneer je geen responsive website hebt, beschouwt Google je als minder relevant. Oftewel, je kan zomaar een paar plaatsen zakken in de zoekresultaten.

kom gerust eens langs, dan kunnen we samen kijken wat we voor jouw bedrijf of merk kunnen betekenen.

direct contact

waarom is een goede website belangrijk?

Een website is meer dan een online visitekaartje, het is de etalage van je bedrijf. Hier komen mensen binnen die op zoek zijn naar jouw product of dienst. En dat niet alleen. Een website is tegenwoordig het centrum van je communicatie. Jouw social media, jouw advertenties en zelfs jouw mond-tot-mond reclame leiden allemaal tot de website. Want wie googelt er tegenwoordig niet eerst voordat hij actie onderneemt? 

wat kunnen wij voor jou betekenen

Wij combineren een sterke uitstraling met een goede techniek. Daar ligt onze kracht. Te vaak zie je websites die of goed werken, maar visueel niet kloppen, of websites die er gelikt uitzien, maar een slechte techniek hebben. Wij geloven dat websites alleen werken wanneer beide onderdelen optimaal worden ingezet. En omdat iedere organisatie uniek is vraagt dat ook om unieke oplossingen. Daarom denken we mee in vormgeving én uitwerking. Neem gerust contact op, dan kunnen we samen kijken wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen.

bekijk enkele referenties.

Website HEO Impuls

Website House Energy Optimum (HEO)

Website VGB

onze aanpak.

impuls start

Wij geloven dat visuele communicatie alleen werkt met een goede strategie. Daarom is dat ons beginpunt. Samen gaan we in gesprek en zoeken we naar het verhaal achter je bedrijf, je merkidentiteit. Onze aanpak hierin: no-nonsense. Geen zweverige sessies, maar heel nuchter met pen en papier. Daarom stellen we scherpe vragen, denken mee en verplaatsen ons in de doelgroep. Alleen zo komen we tot doeltreffende communicatie.

impuls denkt

Hier begint de brainstorm fase. Wat is de vraag? Wie is de doelgroep? Als team gaan we op zoek naar de feiten en beginnen met schetsen. Vormen en kleuren worden op papier gezet. Wanneer het concept staat gaan we opnieuw in overleg met jou. Aan de hand van de vraag beargumenteren we onze keuzes en denken mee in diverse uitingen. Bijna altijd zijn onze opdrachtgevers direct enthousiast en verrast.

impuls ontwerpt

Na het brainstormen en het ontwikkelen van het concept starten we met de uitwerking. Nu gaan we de visuele keuzes concreet maken in de meest uiteenlopende middelen. Of het nu gaat over innovatieve websites of opvallende campagnes, over brandings of animaties; wij verzorgen alle offline en online reclame uitingen.

meer weten?
neem contact op!

Impuls Ontwerpt Edwin Bronwasser